Prowadzenie Facebooka – trochę o budżecie

Facebook dla wielu firm może być dobrym kanałem wspomagającym sprzedaż produktów lub usług. Znając ogrom możliwości jakie proponuje Facebook marka może bezpośrednio trafić z ofertą do klientów wpisujących się w markę, a którzy jeszcze nie znają firmy.

Pomaga w tym bardzo reklama, jednak wtedy najlepiej prowadzenie facebooka przekazać komuś doświadczonemu. Nieumiejętne zarządzanie reklamą i niewykorzystanie potencjału zmarnuje tylko budżet firmy, a w rezultacie nie przyniesie żadnych korzyści. Inwestując w reklamę na facebooku bardzo ważne jest dogłębne poznanie grupy docelowej firmy. To kto kupuje i jest zainteresowany marką mówi bardzo dużo o odbiorcach. Dzięki dogłębnej analizie możemy dowiedzieć się co klienci lubią, czym się interesują, z jakich miast pochodzą, gdzie pracują, na jakich stanowiskach. Takie dane pozwalają wybrać dobry target reklam na facebooku. Tylko jeżeli będziemy w stanie dobrze poznać naszych odbiorców wydany budżet na reklamę przyniesie rezultaty i przełoży się na sprzedaż.

Leave a comment